A Térkitöltőanyag.hu blogján rendszeresen foglalkozunk a webáruházak működésével, az online értékesítést érintő piaci trendekkel és vásárlók folyton változó szokásaival, magatartásával, hogy ezzel is segítsük partnereinket az értékesítési folyamatok optimalizálásban. Írtunk már a fúziós vásárló megjelenéséről (cikk itt), a marketing- piackutatás jelentőségéről (cikk itt), a csomagolásról, mint néma értékesítőről (cikk itt). Most pedig a webáruházak egy teljesen új funkciójára szeretnénk felhívni olvasóink figyelmét, ami a kereskedő és a fogyasztó szempontjából egyaránt új kapukat nyithat meg a webes vásárlások területén. Nem is beszélve a magyarországi civil szervezetekről, akik ennek az új lehetőségnek köszönhetően egy új, eddig kihasználatlan platformon gyűjthetnek támogatást. Ez pedig nem más, mint a Webshopadomány.
Mi az a Webshopadomány és hogyan működik?
Ez a hiánypótló kezdeményezés gyakorlatilag a webes vásárlásokon keresztül köti össze a vásárlót az alapítványokkal, így plusz költségek nélkül adományozhatunk a vásárlásaink végösszegéből az általunk választott szervezeteknek. Ehhez pedig elegendő néhány kattintással letöltenünk egy bővítményt a számítógépünkre vagy az okostelefonunkra.
Tehát, akár műszaki cikket, ruhaneműt, állateledelt vásárolunk a neten, akár ételt rendelünk, vagy szállást foglalunk, mostantól mindezek költségéből átlagosan 2,5%-ot eljuttathatunk a számunkra szimpatikus egészségügyi-, állatvédelmi-, jogvédő- vagy zöld szervezeteknek. A támogatható szervezetek pontos listáját ide kattintva tekintheted meg.
Hogyan lehetsz te is adományozó?
Ha te is tennél a jó ügy érdekében és szeretnéd nulla forint ráfordítással támogatni valamelyik alapítványt, akkor kövesd az alábbi lépéseket:
- Ha a számítógépedre töltenéd le az adományozáshoz szükséges bővítményt, akkor kattints ide
- Ha Androidos telefonodról szoktál vásárolni, akkor az adott webshop oldalát kell először felkeresned. A webshopok listáját ide kattintva éred el.
- Ha pedig IOS Safari eszközöd van, akkor a bővítményt az Appstore-ben találod „Adjukössze Webshopadomány” néven.
Ezek után pedig nincs más dolgod, mint megadni a választott szervezetet és a vásárlás során aktiválni az adományozást. Ugye, milyen egyszerű, modern és elegáns módja ez a támogatásnak? Minden civil szervezetet és webáruházat buzdítunk rá, hogy vegyenek részt ebben a kezdeményezésben (előbbit azért, mert extra támogatásokhoz juthat, utóbbit pedig azért, mert ez is egy módja a társadalmi felelősségvállalásnak) – a vásárlókat pedig szeretnénk arra ösztönözni, hogy éljenek ezzel a lehetőséggel, és vásároljanak minél több olyan webshopban, ami már regisztrált az Adjukössze hálózatában! És ha már az adományozás a téma: ne felejtsétek el idén is felajánlani a személyi jövedelemadó 1%-át!