A 2020-as év színe: Classic blue

Képzeld el a parttalan világmindenséget. Ahogy a végtelen és hatalmas esti égbolt a szemed előtt beleolvad az óceán vizébe. Ahogy a föld és az ég egybeforr. Éld át a béke, a megnyugvás érzését, hiszen Te magad is ennek a folyvást örvénylő, tiszta és korlátlan univerzumnak az egyik sejtje; a része vagy. Milyen érzés? Olyan lágy, olyan harmonikus, olyan… kék.

A kék nem más, mint a természet, legmagasabb rendű létezés, az intelligencia színe. A kék megbízható, intuitív, befelé fordít, arra ösztönöz, hogy figyelj magadra, és lásd meg a dolgok mélyebb értelmét. Lásd meg az igazgyöngyöt a kagyló páncéljába zárva. Halld meg a cinkék énekét egy hólepte téli hajnalon. A kék csendre int és meditálni hív. Összefon, elköteleződik, elkötelez, feloldódik, átölel.

Minden bizonnyal ezért is választotta a Pantone az idei év színének a Classic blue (Pantone 19-4052) árnyalatot.  Érdekes íve van különben a választott színeknek, két éve a lázadó, önmegvalósító és féktelen ultraibolya volt. Azt követte a bensőséges, gyengéden simogató, természetes, ártatlanul pulzáló living corall, most pedig a makulátlan, becsületes, magabiztos és önazonos kobaltkék van soron.

A Pantone aktuális választása minden évben a világban zajló kulturális, társadalmi változásokra, mechanizmusokra, problémákra reflektál. A Classic blue azt üzeni: eljött az idő, hogy lassíts és foglalkozz magaddal! Tedd le az alapokat, amire építhetsz, légy stabil, légy kerek egész.

A természetben egyébként nem pusztán az éjjeli égbolt és az élővizek viselik büszkén ezt a csodálatos árnyalatot. Gondolj csak az áfonyára, és más kék gyümölcsökre, ételekre. Tudtad, hogy ezeknek gyulladáscsökkentő hatása van?

maxresdefault

Végezetül lássunk néhány érdekességet a kék színről

  • Az egyetlen madár, amely látja a kék színt, az a bagoly.
  • Kék környezetben mérhetően nő az emberek hatékonysága.
  • A kék szín csökkenti az étvágyat.
  • A szúnyogok a kék színhez vonzódnak leginkább.
  • Pozitív hatásai miatt számos nagy márka használja a logójában is, például a Facebook, a Ford, a Dell, a Reebok, a Skype, az Oral-B, vagy a Microsoft.

Persze nem arra célzunk, hogy a fentiek szellemében terveztesd át kékre a logódat, de ha gondolod, az idei trendhez igazodva használj kék színű térkitöltőanyagot a csomagolás során. Például dekor kreppelt térkitöltő papírt, vagy Airplus térkitöltő fóliát. Az Airplus újrahasznosított fóliából készült térkitöltője amellett, hogy pontosan a Pantone Classic blue árnyalatát viseli, a környezetet is kíméli, így ezzel biztosan szerzel néhány jó pontot a vásárlóidnál!

Iratkozz fel hírlevelünkre.
Így biztosan nem maradsz le semmi érdekesről! 

Sikeresen feliratkoztál a hírlevelünkre!

Hiba történt a feliratkozás közben. Kérjük, próbáld újra!

Igen, szeretnék az ingyenes hírleveleken keresztül értesülni az aktuális ajánlatokról, újdonságokról, eseményekről. Ebből a célból hozzájárulok e-mail címem és a fent megadott személyes adataim használatához.