Január 24-én immár harmadik alkalommal volt jelen a Térkitöltőanyag.hu legénysége (vagyis, inkább leánysága) az év legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényén, az Ecommerce Expón. És, ami azt illeti, ezúttal is nagyon jól éreztük magunkat. Fogadjátok szeretettel rövid élménybeszámolónkat!
Az Expóról
Évente egy alkalommal kerül megrendezésre a Lurdy Házban a szinte már hagyománynak minősülő, nagyszabású marketing konferencia, az „Ecom Expo”. A rendezvény keretein belül ismert és elismert szakemberek előadásain vehetünk részt, a kiállítók között barangolva új kapcsolatokat teremthetünk, illetve megismerhetjük az aktuális trendeket, újdonságokat is. Szóval, mozgalmas, érdekes, lendületes, izgalmas és mindig rejt valami meglepetést, de erről inkább kicsit később…
Terem
Előadó
Kiállító
Személyes tapasztalataink
Az elmúlt három éven, illetve a három konferencián végigtekintve büszkén kijelenthetjük, hogy egyre nagyobb érdeklődés övezi a térkitöltő anyagokat. Azaz, a webáruház tulajdonosok egyre inkább odafigyelnek a csomagon belüli térkitöltő minőségére (nem csupán nem érik be a régen jól bevált, ma már szerencsére eretnekként aposztrofált, összegyűrt újságpapírral, de törekednek rá, hogy a felhasznált, jó minőségű anyag illeszkedjen a cég arculatához is).
A nap folyamán sok-sok ember odajött a kiállítói standunkhoz; volt, aki üvegtárgyakhoz, porcelánedényekhez, kézműves termékekhez– sőt, olyan is volt, aki édesség–, vagy épp kozmetikumok biztonságos szállításához keresett megfelelő térkitöltő anyagot. Volt, akinek a fagyapot nyerte el a tetszését, és volt, aki a vidám, színes dekor papírba szeretett bele. Többször bemutattuk az Airplus fóliagyártó gép működését is, hogy utána együtt próbáljuk meg kipukkasztani a levegővel teli térkitöltő fóliát. Amikor pedig egy érdeklődő annak teherbírásáról kérdezett, Heni válasz gyanánt elegánsan végiglépkedett a párnácskákon. Szemléletes és kreatív performansz, nemde?
Végül, a meglepetésről…
Mr. Bobby
Mint azt a bejegyzés elején említettük, nem múlhat el rendezvény meglepetés nélkül. Idén, a nap sztárja egyértelműen Mr. Bobby, a formatervezett koktélos pohár lett. Bár a forgalmazó nem titkolta csalódottságát, amiért harcedzett csapatunk tűzről pattant amazonjai nem pirultak bele a látványba, mi tagadás, remekül szórakoztunk, miközben keresgéltük az ideális térkitöltőanyagot. Igaz, ha jól belegondolunk, bizonyos szempontból Mr. Bobby maga a legkiválóbb térkitöltőanyag…