Kisebb méretű termékek tökéletes biztonsága
Biotermékeket, kozmetikumokat, táplálékkiegészítőket, vagy kisebb elektronikai termékeket forgalmazol? Szeretnél teljes körű védelmet biztosítani a termékeidnek? Fontos számodra a vásárlóid elégedettsége, ezért a térkitöltő anyagra is különleges figyelmet fordítasz?
A PAPERbubble buborékos térkitöltő papír maximális védelmet nyújt
A németországi Storopack legújabb fejlesztésű terméke, a PAPERbubble egy speciális, környezetbarát anyagból készült csomagkitöltő, mely különleges formájának köszönhetően maximális védelmet biztosít. A csomagolási folyamat leegyszerűsítése érdekében a Bubble papírhoz nem kell gépet bérelni, így egyszerűen a szükséges mennyiséget a dobozból kivéve egyből csomagolhatunk vele. Nem utolsó sorban pedig a PAPERbubble egyesíti a papír – és a légpárnás fóliák minden jó tulajdonságát; vagyis megvédi a terméket a szállítás során és nem szennyezi a környezetet.
A PAPERbubble térkitöltő papír előnyei
- Kifogástalan védelmet nyújt a termék számára.
- Előállításához nem kell külön gépet bérelni.
- A papír mérete 58*38 cm, és középen, a perforáció mentén ketté lehet választani (ez igen praktikus, ha kisebb termék csomagolásához szeretnénk használni).
- 1 doboz 300 db ívet tartalmaz.
- A felhasznált papír környezetkímélő, 100%-ban újrahasznosítható.
- Esztétikus, dekoratív; havanna barna és fehér színben is elérhető, kifejezetten beauty boxok térkitöltésére.
Környezettudatos térkitöltés
A PAPERbubble 100%-ban műanyagmentes, kizárólag lebomló papírból készül, megjelenése pedig légies, kellemes, esztétikus. Így, amellett, hogy nagyban fokozza a vásárló élményét, kiválóan illik a cég környezetbarát profiljához, és a megrendelők felé is közvetíti ezeket az értékeket. Ne feledd: a csomagolás nem pusztán eszköz a terméked szállításához, hanem a hatékony értékesítés és a vásárlói elköteleződés egyik legfontosabb pillére.
Kinek ajánljuk?
Neked, ha
- szeretnéd a légpárnás fóliát egy környezetkímélőbb megoldásra cserélni.
- termékeidet maximális biztonságban szeretnéd tudni.
- kisebb méretű, könnyebb súlyú termékeket forgalmazol, például kozmetikumokat, illatszereket, szépségápolási eszközöket, táplálékkiegészítőket vagy lakberendezési tárgyakat.
- esztétikus térkitöltőanyaggal erősítenéd a vásárlóid márkahűségét.
- fontos Számodra a prémium ügyfélélmény és a vásárlók hosszútávú elköteleződése, illetve, hogy minél takarékosabb megoldást találj a térkitöltésre.
- nagy hangsúlyt fektetsz a környezettudatosságra, a fenntartható gazdaságra.