Térkitöltő mumus: az újságpapír

Térkitöltő mumus: az újságpapír
Bizonyára emlékeztek, hogy az ünnepek előtt játékra invitáltuk Benneteket Facebookon. Arra voltunk kíváncsiak, vajon a karácsonyi pörgés során a webáruházak elegendő figyelmet fordítanak-e az áru csomagolására. A felhívás lényege tehát az volt, hogy készítsetek rövid kis home videókat arról, ahogyan kibontjátok a postán érkezett terméket, hogy lássuk, sérülésmentesen kaptátok-e meg a portékát…

Számos videó, fénykép és tengernyi komment érkezett a játék során a Facebook oldalunkon, azonban ezek többsége sajnos igazolja a feltevésünket. A magyar cégek többsége fittyet hány az igényes csomagolásra- ami viszont ennél is kiábrándítóbb: a biztonságra sem ügyelnek igazán…
Többen írtátok, hogy rendszeresen rendeltek külföldről, és tapasztalatotok szerint a Kínából, Amerikából, Szlovákiából érkező termékek szinte sosem sérülnek meg a szállítás során. Az itthonról rendelt (sérülékeny, törékeny) áru ellenben rendszerint érkezik légpárnás borítékban, vagy újságpapírba csomagolva…

De mi a gond a légpárnás borítékkal?

Röviden: nem biztosít teljes védelmet a termék számára. A légpárnás tasak pusztán köztes megoldás a boríték és a hatékony védőcsomagolás között. Egyik kedves kommentelőnk meg is osztotta velünk a saját példáját: egy webshop légpárnás borítékban postázta az általa rendelt serpenyőt. Ez a fajta csomagolás azonban hatalmas rizikót rejt a cégek számára, hiszen ha az áru megsérül, a pórul járt vásárló joggal fog panaszkodni, ami akár végeláthatatlan huzavonába is torkollhat. Árucsere, bocsánatkérés, pénzvisszafizetés, kárpótlás következik, és végül anyagi szempontból biztosan a gondatlan cég húzza a rövidebbet. Tanulság: Ne kockáztassunk! Az igazán sérülékeny terméket csomagoljuk körültekintően, és légpárnás tasak helyett használjunk professzionális térkitöltő anyagot.


Újságpapír, mint térkitöltő anyag

Ne és ne. Miért? Mert egyrészt nem elegáns, másrészt nem véd. Az újságpapír abban az esetben valid, ha mondjuk költözöl; akkor remek választás edényekhez, vázákhoz. Viszont, ha vállalkozó vagy, aki törékeny terméket értékesít, akkor ezt a felelőtlenséget nem engedheted meg magadnak. Ne feledd: a csomagolás (is) a névjegyed. A vásárló rólad (illetve a cégedről) alkotott véleményét ez is befolyásolja. A gondos, igényes csomagolás jó benyomást kelt, hiszen azt kommunikálja, hogy felelősségteljesen bánsz a termékkel, és valóban fontos számodra a vásárló elégedettsége. Ezzel ellenben, ha újságpapírba tekered a terméket, az bizony hanyagságról, könnyelműségről árulkodik.


Újságpapír

VS.

Professzionális térkitöltő anyag


Tekintsd meg a videókat, és döntsd el Te magad!


Leave a reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..