Új csomagolási alternatívák a Dove-nál

Korunk egyik legmeghatározóbb problémájára, a környezetszennyezésre (ezen keresztül pedig a globális felmelegedésre) reflektál a Dove (és a márka forgalmazója, az Unilever) a csomagolást érintő új fejlesztések bevezetésével. Olyan célok vezérlik a vállalatot, mint a szűz (vagyis a kőolajból újonnan előállított) műanyag elhagyása a csomagolás során, és az újrahasznosított műanyag használatának bevezetése. Hogyan képzelik a tervek megvalósítását a gyakorlatban? Bejegyzésünkből kiderül.

Első lépésben az Unilever 2019-ben elindította az újrahasznosított műanyag palackok használatát mind Észak-Amerikában, mind pedig Európában (valamennyi általa forgalmazott márkanév alatt). Az új kezdeményezésekkel a felelősségteljes multi éves szinten 20 500 tonnával csökkenti a szűz műanyag felhasználását.

Műanyag csomagolás helyett

A Dove 2019-es vállalása szerint nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint hogy 2025-re minden szépségápolási termékre bevezessék a szűz műanyag-mentes csomagolást. Céljuk, hogy az újonnan előállított műanyagról 100%-ban áttérjenek az újrahasznosított műanyag használatára. Ez a teljes palettát, azaz a Dove, a Dove Men+Care és a Baby Dove termékeket egyaránt érinti.

1112_products

A hulladéktermelés csökkentése érdekében az Unilever megkezdte a Minim (újratölthető, újrafelhasználható, rozsdamentes) dezodorok tesztelését. Bíznak abban, hogy ezzel a konstrukcióval hamarosan teljes mértékben kiválthatják a dezodorok jelenleg ismert és használt csomagolását.

A közkedvelt Beauty Bar nevű krémszappan műanyag csomagolásáról idén minden országban műanyagmentes csomagolásra terveznek áttérni. Ezt első körben az egydarabos kiszerelésnél vezetnék be, később pedig a multipackre is kiterjesztenék.

A Dove iparágvezető fejlesztései példaértékűnek számítanak a szépségipar összes résztvevője, szereplője számára. És bár egyre több nagyvállalat teszi le a névjegyét a környezetvédelem és a fenntartható gazdaság mellett, még mindig akadnak olyan cégek, amelyek különféle okokra hivatkozva képesek szemet hunyni a környezetszennyezés globális problémája fölött. Pedig, ha mindannyian csak egy kis figyelmet fordítanánk a hulladékcsökkentésre, annak igen hamar érezhetővé válna a pozitív hatása. Földünk az utolsó óra utolsó perceit éli, és ezért nagyrészt mi vagyunk a felelősök. Tehát, legszebb ideje, hogy ezt belássuk, és ennek tudatában változtassunk káros fogyasztói szokásainkon, és minden tőlünk telhetőt megtegyünk, hogy ne sodorjuk teljes pusztulásba bolygónkat.

Iratkozz fel hírlevelünkre.
Így biztosan nem maradsz le semmi érdekesről! 

Sikeresen feliratkoztál a hírlevelünkre!

Hiba történt a feliratkozás közben. Kérjük, próbáld újra!

Igen, szeretnék az ingyenes hírleveleken keresztül értesülni az aktuális ajánlatokról, újdonságokról, eseményekről. Ebből a célból hozzájárulok e-mail címem és a fent megadott személyes adataim használatához.