Megmutatjuk, hogyan indíthatsz ütős szilveszteri kampányt

Megmutatjuk, hogyan indíthatsz ütős szilveszteri kampányt

A Karácsony utáni készletkisöprés legjobb módja a szilveszteri kampány. Ez nem is újdonság, a legnagyobb cégek is így csinálják, Neked pedig nincs is más dolgod, mint eltanulni tőlük, és a nyomdokaikba lépni. Segítségként azt is lépésről lépésre bemutatjuk, hogyan futtathatsz igazán hatékony szezonális Adwords hirdetést.


A szilveszteri Adwords kampány lépései


1. Gondolj ki egy konkrét hirdetést, ami az ünnephez köthető. Ne a céged, vagy az összes terméked reklámozd, csupán egyet (vagy egy termékcsoportot). Ha például borász vagy, nevezd ki az egyik borod ínyenc szilveszteri különlegességnek. Ha papír-írószer boltod van, akkor nyilván a szilveszteri dekorációs kellékek érdekesek, esetleg házhozszállítással (akár december 31-én is). Ha kisállat-eledellel foglalkozol (csak, hogy kicsit sem ünnepi példát is hozzak), akkor buzdítsd a vásárlóid arra, hogy a kedvencükről se feledkezzenek meg az újév első napján (apropó, vajon létezik lencsés cicaeledel?). A lényeg, hogy legyen kapcsolódási pont a reklámod és az ünnep között.

2. A kampányszöveg megírásánál kövesd az AIDA modellt. Ez egy angol betűszó, amely magyar nyelven annyit tesz, hogy a szöveg az alábbi pontok szerint kell, hogy felépüljön:

Attention (figyelemfelkeltés, esetleg kérdésekkel)

Interest (célcsoportod érdeklődésének felkeltése)

Desire (vágykeltés az olvasóban)

Action (felszólítás cselekvésre: rendeld meg, foglalj asztalt, stb.)


Célszerű a szilveszteri kampányhoz külön landing page-et létrehozni, ami kizárólag ezt az akciót hirdeti.


3. Célozd a hirdetésed a potenciális közönségre. Mérd fel a célcsoportod demográfiai-, pszichográfiai adatait, viselkedésüket, magatartásukat, és futtasd nekik (kizárólag nekik) a hirdetést, így nem kell majd a számodra irreleváns, felesleges kattintásokért fizetned.

4. Kövesd nyomon a kampányt! Figyeld, hányan kattintják, hányan rendelnek. Ha kevesen kattintanak rá, akkor a kampány szövege gyenge, vagy a célzás helytelen. Ha sokan kattintják, de kevés megrenelésed van, akkor a kampányod szuper, viszont a céloldallal (vagy az áraiddal) probléma van. Célszerű megmutatnod laikus szemlélőknek a kampányod és a landing oldalt is. Időnként olyan hibákra hívják fel a figyelmed, amire te magad nem is gondolnál. Ha át szeretnéd szerkeszteni a hirdetés szövegét, akkor jobb, ha újat indítasz (így össze tudod mérni a különböző hirdetések eredményeit).


Reméljük, hogy hasznát veszed rövid Adwords-gyorstalpalónknak, és sikeres lesz az újévi kampányod.

Ügyfelekben gazdag, boldog újesztendőt kívánunk,

A Térkitöltőanyag.hu csapata


Leave a reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..