Az interaktív csomagolás eladja a terméked

Az interaktív csomagolás eladja a terméked
Induljunk ki abból, hogy mindenki szeret játszani. A nevetés, a mosoly, a vidámság az élet sava-borsa. Ha képes vagy megnevettetni a vásárlódat, akkor nyert ügyed van. Ha kedves vagy, közvetlen, mókás, humoros, azzal nem csupán arra ösztönzöd, hogy Téged részesítsen előnyben a konkurenciával szemben, de a márkahűségét, lojalitását is elmélyíted. De Te nyilván nem lehetsz ott személyesen, amikor az üzletben bolyongva válogat. Nem suttoghatsz vicceket a fülébe. Nem ugorhatsz elő a polcok mögül fűszoknyában, kislabdákkal zsonglőrködve… Te személyesen nem vívhatod ki a szimpátiáját. Viszont, ezt a hálás feladatot bátran a néma értékesítődre bízhatod, aki nem más, mint a csomagolás. Mi pedig összegyűjtöttünk Neked néhány inspiratív ötletet az interaktív csomagoláshoz. Kellemes böngészést kívánunk!

#Sör&Origami

Ezt az ötletet nyilván a gyakorlat szülte. Ha egy társaság összegyűlik iszogatni, akkor csevegés közben az emberek keze az asztalon pihen (már ha nem dohányzik, vagy a telefonját bizerálja, de ne negatív példákból induljunk most ki). Ilyenkor önkéntelenül is hajót hajtogatunk a szalvétából, kapirgáljuk a laminált itallap csücskét, vagy a kés élével próbálunk kitekerni egy csavart a székből (na jó, ezt azért nem). Szóval, kell valami, amivel lehet játszani beszélgetés közben, amit lehet piszkálgatni anélkül, hogy elvonná a figyelmünket a többiektől. És íme. Sörorigami címkével. 10 pont!


#Üzenet a palackon

Meglepetés! Az emberek olyannyira bolondulnak a rejtett kis üzenetekért, hogy képesek a kínai étteremben kapható szerencse sütinek becézett, emberi fogyasztásra szinte alkalmatlan száraz vackot is megenni, csak hogy lássák, mit jövendölnek a szecsuáni csillagok. Ezt különben a Topjoy is ellőtte, ők a kupak belső részébe dugták a jóslatot, és külön telefonos alkalmazást is fejleszttettek hozzá.


#Hangulat-táska

Mennyire praktikus ez a táska! Néhány apró mozdulattal megjelenítheted rajta az aktuális kedélyállapotod, és még a Facebook idővonalad sem kell „Feeling disillusioned”-re frissítened. Igazán mobilnet-takarékos megoldás…


#Kekszmaszk

Mielőtt továbbolvasol, próbáld meg háromszor kimondani egymás után hangosan a bekezdés címét 😉 Most már mehetünk tovább, jöhetnek a cookie-k! Ők aztán tényleg tudják, hogyan tegyék nélkülözhetetlenné magukat egy gyerekzsúron. A tudatos vásárló (családanya) agyán pedig azonnal végigfut: ezzel a választással nem csupán a nasiról gondoskodik, hanem egy közös programmal is megajándékozza a résztvevőket.


#Sajtreszelő

Képzeld, hogy jönnek a vendégek, Te előételként feltálalod a salátát, és mindenki szája tátva marad; vajon hogyan vágtad ilyen absztrakt formára a sajtot? A termék további előnye, hogy sajtreszelés közben nem kell ezerkétszáz kilonewton erőt kifejtened, és nem reszeled bele a saliba a körömágyad.


#18+

Érezted már, hogy minden ütés eltékozolt mozdulat, amit az egyre ürülő ketchupos üvegre mérsz? Hát, többet nem fogod. Garantáltan alig várod majd, hogy fogyjon a szósz, hogy végre elnáspángolhasd a palack formás popsiját.



Az interaktív csomagolás tehát…

Szórakoztató, emlékezetes, hasznos vevőmágnes. Persze tudjuk, hogy nagyüzemben így palackozni, csomagolni mennyire költséges, de ezt a problémát könnyedén áthidalhatod a limitált szériás kiadásokkal. Ezzel a fogással arra is motiválod a vevőidet, hogy szerezzék be mielőbb ezeket a kuriózumokat, hiszen a kampány végeztével már nem lesz rá lehetőségük. Egy jó csomagolás növeli a termék értékét, kommunikál a fogyasztóval és élménnyé varázsolja a vásárlást.




Leave a reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.