2018-as trendek: Így csomagolj idén

2018-as trendek: Így csomagolj idén

A csomagolási trendek minden évben változnak, hiszen folyamatosan igazodniuk kell a fogyasztók igényeihez, elvárásaihoz. 2018 különösen kreatív, izgalmas lehetőségeket rejt ezen a területen, amelyeket érdemes is kiaknáznod, ha szeretnél lépést tartani a piac változásaival. Böngészd végig bejegyzésünket, melyben ezen a héten három stílust is bemutatunk (jövő héten pedig további inspirációval jelentkezünk). Olvass, nézegesd a képeket, és engedd el a fantáziád! Biztosan találsz olyat, ami –a vásárlóid legnagyobb örömére– a te profilodhoz is kiválóan illik!


A pasztell bűvöletében

Rohanó hétköznapjaink során számtalan inger ér bennünket. Ezek között vannak agresszív vizuális ingerek (fények, élénk színek), és auditív ingerek (telefoncsörgés, dudaszó) is. A tervezők ebből kiindulva érdekes felismerést tettek: az átlag fogyasztó nem vágyik harsány, tolakodó design-ra. Finom, meleg, puha, simogató színeket nézeget szívesen, olyat, ami melegséget, nyugalmat áraszt. Amibe jó érzés lenne belebújni, vagy meleg takaróként magunkra húzni. Ez pedig nem más, mint a pasztell. A pasztell nem üvölt, nem kiabál. Csak szelíden meghúzódik, és csendesen maga felé inti a tétován nézelődő vásárlót.




TIPPÜNK NEKED

Mi már készülünk a kikeletre, a héten meg is érkeztek a tavaszi színű dekorpapírok. Mit szólnál mondjuk egy csodaszép, padlizsán színű árnyalathoz? A padlizsánban uralkodó vörös árnyalat varázsolja igazán különlegessé ezt a színt. Lehet romantikus, szenvedélyes, elegáns- attól függ, mivel kombinálod!




Az egyszerű nagyszerű

A modern, letisztult elegancia hatását nem kell bemutatnunk, gondoljunk csak az Apple minimalista megjelenésére. A kevesebb több- gondolta Steve Jobs, és ez a tézis dollárok milliárdjait repítette a farzsebébe. A minimalista stílus feléleszti az emberben az intuíciót; gyakorlatilag bármivel kiválóan kombinálható, így mindenki a sajátjának érezheti. Az eleganciával könnyű azonosulni, könnyen befogadható, érthető- és magabiztosságot sugall.



Az összetartozás ereje

Idén hatalmas sikereket arat a moziplakátszerű csomagolás. Miért? Mert a rajongás összeköti az embereket, mi pedig társas lényként ösztönösen törekszünk rá, hogy valamilyen közösséghez tartozzunk. Ha kedveled a Star Warst, akkor szívesen beszélgetsz róla másokkal, adott esetben szívesen koccintasz Darth Mault ábrázoló sörösüveggel. A rajongás a gyermeki én tulajdonsága, mi pedig lelkesen adunk teret ennek, pláne, ha van, akivel megosszuk.



Tedd le magad elé a terméked, és húzódj picit távolabb tőle. Most próbáld meg külső szemlélőként megvizsgálni. Mit sugall a csomagolása? Milyen érzéseket kelt? Valóban ahhoz szól, akinek szánod? Megszólítaná őt, ha 10 hasonló között sorakozna a polcon?

Ha esetleg úgy döntesz, hogy új irányba vinnéd az arculatot, akkor várjuk a megkeresésed!


Leave a reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.