2018-as trendek: Így csomagolj idén III.

2018-as trendek: Így csomagolj idén III.

Elérkeztünk sorozatunk utolsó bejegyzéséhez, amiben ismét 3 olyan csomagolási trendet mutatunk be Nektek, amivel idén nem lőhettek mellé. Ha esetleg az előző két poszt elkerülte a figyelmed, akkor az elsőt ide-, a másodikat pedig ide kattintva olvashatod el. Most pedig következzen a záróepizód!


Vintage

A vintage néhány évvel ezelőtt hurrikánként tört be a divat világába, nem kímélve ruhatárunkat, bútorainkat, kiegészítőinket, vagy épp lakásunk dekorációs elemeit. Szempillantás alatt szenvedélyes rajongók millióinak költözött a szívébe, majd kis idő elteltével a csomagolásiparba is beszivárgott. De miért? Mert minden nőben ott rejlik egy kis vintage. Kacér báj, finom elegancia, és az a tiszteletteljes, diszkrét vonzalom, amit letűnt korok iránt érzünk. A vintage időtlen receptje egyszerű: végy egy kis nosztalgikus, klasszikus stílust, keverd el a vagány és merész retróval, majd üsd fel indokolatlan mennyiségű romantikával, countryval. Ha ez megvan, akkor add hozzá a kreativitásod, és kész is. A vintage azonban nem elégszik meg a hagyományos színek és formák újradefiniálásával: új, az eredetitől merőben különböző kontextusba helyez mindennapi tárgyakat, így lesz a süteményes fémdobozból virágcserép, a kopott bőröndből pedig dohányzóasztal… Ha a fenti jellemzésben ráismersz a célcsoportod jeles képviselőire, és a terméked értékei sem állnak ellentétben mindezzel, akkor a vintage csomagolás remek választás lehet számodra!




Hologram

Az egyik legerősebb fegyver a vizualitás mezsgyéjén; három dimenzió modern orgiája. Nem csupán elkapja és magára irányítja a tekintetet, de egykönnyen biztos nem ereszti, sőt, szinte misztikus hipnózisban csalja közelebb és közelebb a vásárlót, mígnem kiharcolja magának az érintést. Fordítom: ha látsz egy holografikus csomagolást, fogadok, hogy te sem bírod ki, hogy ne érintsd meg. Az a fémes-fényes ragyogás annyira titokzatos és csalogató… Hozzá kell érni, le kell venni a polcról, meg kell forgatni, hogy lásd, hogyan vitorlázik a fény a textúráján. És kész, máris a rabja vagy; máris ott van a kezedben; visszatenni, hátat fordítani, és nélküle tovább menni pedig gyötrelmes önmagad ellen vívott küzdelem lesz.


Élénk színátmenetek

Az élénk tónusú színek az életigenlést, a vidámságot, a gondtalanságot képviselik. A kék és a lila a végtelen tenger színei, és precizitást, bölcsességet, reményt, hűséget sugároznak. A vörös energiát, bátorságot ad, méltóságot, függetlenséget, kreativitást jelent. A narancs a lelkesedés, a siker színe, míg a sárga pajkos, játékos, fesztelenül boldog. A rózsaszín ártatlan, romlatlan, gyermeki, szende, mégis ott lüktet benne a romantika, a szerelem, a nyitottság. Ha ezeket a csomagoláson ügyesen kevered egymással, és odafigyelsz az összhatásra, akkor olyan intenzív, összetett érzelmeket adhatsz át a vásárlódnak, amire kétezer szó is kevés lenne.



Ha rendszeresen figyelemmel kíséred a blogunkat és mindhárom bejegyzésünket (na meg a múlt heti, Ultravioláról szólót is) áttanulmányoztad, akkor most biztosan tudod, hogy a te termékedhez milyen csomagolás illik leginkább. Nem is maradt más dolgod, mint felvenni velünk a kapcsolatot, hogy együtt megvalósítsuk az új elképzelésed!

Leave a reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.